Life too short..

Livet är för kort för att vakna upp och vara avundsjuk. Älska de människor som behandlar dig väl, glöm bort dom andra. Tro på att allt som sker har en bakgrund.  Om du får en ny chans så ta den med bägge händerna, även om det skulle ändra ditt liv. Ingen har sagt att livet är lätt, men att det är värt att leva.

Vänner är som ballonger, när man släpper dom får man kanske inte dom tillbaka. 
Det händer att vi både har det jobbigt och problem med våra liv, så vi inte upptäcker i tid att livet flyger ifrån oss. 
Ibland är vi så upptagna av vem som har rätt eller fel, vilket innebär att vi ofta glömmer vad som är rätt eller fel.
Vi förstår inte alltid vad riktig vänskap betyder, förrän det är för sent. 



Nu har jag gjort klart sista rehaben för idag, ska alldeles strax gå och sova, är sådär skönt trött, är inte super trött att jag måste gå och sova men ändå den där sköna tröttheten att om jag skulle vilja gå och sova så skulle jag somnat..
Imorgon blir det att kanske hinna träffa Sandra om hon kommer förbi under dagen, fixa mina skor och så hinna träffa Julia och Sissi det vore ingen dum dag.. Saknar er tjejer är alltid lika kul att träffa er igen..

Kanske skulle jag hinna förbi Marit också jag får se hur super snabb jag är imorgon..Får bli superwoman tror jag för att hinna med allting..

Hoppas att ni också har haft en bra dag och för er som också har sportlov ta och njut av det, för mig och många andra är det vårt sista, tråkigt verkligen..
Godnatt med er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0