Living your life..

Precis som du vill det..

Idag vad har jag för planer idag? Det skrev jag ju faktiskt igår, det kan ni hitta i mitt förra inlägg.. Däremot idag har jag hunnit vara och köpa mig ett par nya stövlar var till och med 70% på dom från vagabond helt fantastiskt att jag hitta skor på rea, som jag skrev tidigare i ett inlägg så har jag haft världens otur, jag tog ju inte med mig två par skor som jag brukar för att få mindre packning så när jag kommer hem så går såklart min stövlar sönder och jag har inte inget att ha på fötterna och min mammas skor är ju inte direkt i min storlek heller.. Så det blev att kolla nya så hittade jag ett par fina :) De funkar iallafall..

Fast när jag kommer ner till götet tänker jag laga min gamla ändå eftersom det bara är dragkedjan som har lossnat..

Har köpt mig en god glögg (Lite sent påtänkt efter jul kanske) men det finns en affär här som heter Muddus ganska känt märke men iaf de hade massa goda glögger så det blev en vildmarksglögg:) Supergod fast ganska söt..Köpte hem mig lite choklad också, det är ju nygjord choklad därifrån så den är verkligen att rekommendera om man åker hit upp någongång :)

Nu däremot ska jag nog hoppa i duschen, fixa till mig lite sen ska jag prata lite med Nettan om UF och efter det blir det nog att träffa Sissi, julia och senare kanske Marit :)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0