Lugn kväll

Ingen skola igen imorgon jag kör på att göra min rehab hemma denna veckan och så var jag och gymmade med laget idag, körde igen lite lätt överkropp, vågade inte ta för tungt pga knät i vissa övningar och så körde jag igen mitt rehab pass också, kändes mycket skönt, snart är kryckorna borta också, så förhoppningsvis är jag i 105 grader snart ska jobba stenhårt på det eftersom jag vill sätta igång med cykling, fast det är ju bara att trampa i början men det är ju alltid något..

Tänker verkligen försöker kämpa stenhårt nu, jag längtar redan tillbaka.. bara man kollar på träningarna så blir man super sugen hur tusan har jag tänkt att klara dessa månader nu då? Men detblir också en utmaning, fick även lägenheten och jag är så SUPER glad, bara allt ordnar sig nu med möbler osv..

Åker även hem på Fredag, blev lite som en överraskning för mig själv eftersom jag inte hade tänkt åka hem och så men nu blir det iallafall så och sen inte nu till helgen men helgen efter det blir det tillställning (Fest) hos min faster eftersom hennes man fyller 50 och då blir det att ta på sig blåsan och ha det trevligt =)

Nu däremot ska jag hämta tvätten och sen göra mig i ordning för sängen.. Godnatt på er allesammans..

Kommentarer
Postat av: Sandra

men vaaa, fan va kul att du kommer ! :D hur länge stannar du ? puss

2009-02-03 @ 12:34:37
URL: http://saaaaaandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0