Nasty girl..

Jag sitter och lyssnar lite på Chris Brown .. Funkar alltid..

Melodifestivalen, var den ett skämt detta året eller? Däremot blev jag överraskad över många bra artister men hallå programledare? What happend there? Jag har nog aldrig sett någon värre programledare iallafall inte till ett sådant här sammanhang, vad tänkte dom med? "Nu ska vi få med lite ironi och vi kanske kan överträffa oss själva detta året med att hitta årets (enligt mig sämsta) programledare för melodifestivalen" No offens to her..

Äsch nu skippar vi Melodifestival snacket och så går jag in på något annat kul istället..

Mina kära stövlar har gått sönder och vet ni vad det värsta är? Jag har inte med mig några andra skor, barfota blir jag här uppe med kyla på minst -20 och vad nu ska jag ta på mig? Och skomakaren vettetusan mamma fick vänta 3 veckor för att få sin väska lagad och jag då, what should I do? Jag är inte direkt sugen på att slänga massa pengar på ett par nya och jag kan ju heller inte gå utan skor i en vecka.. Problematiskt.. nu har ni fått höra veckans problem..

Nu ska jag sätta igång Gossip girl. Ses..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0