Ni slipper inte mig ;)

Ikväll gör ni inte det, det blev bestämt att jag skrev engång till innan jag går och lägger mig, jag fastnade framför en film så det blev sent ändå, eller kanske rättare sagt tidigt för att vara en fredag, men lugna fredagar tycker jag faktiskt om=)
Fick även veta att tjejerna spelar på Söndag, ska gå och kolla sen ska Kjell troligast boka en tid åt mig för att kolla knät och så eftersom min vanliga sjukgymnast nere i Götet har varit sjuk hela veckan jag har inte hunnit vara på koll där så det får bli här hemma istället och jag hoppas jag snart är på 105 grader :)

Nu däremot, mamma skickade mig en go fil på min mail och där hittade jag massa bra "visdomsord" Check it out..

1. I love you not because of who you are, but because of who I am when I am with you.

2. The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can´t have them

3. Don´t waste your time on someone, who isn´t willing to waste their time on you


Godnatt ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0