Onsdag och hälften kvar

Ja då har ungefär hälften av sportlovet gått och det går verkligen undan här, blogg.se krånglade igår så fick inte iväg något inlägg innan jag gick och la mig, men nu är jag här iallafall, ska ner på banken och skriva på några papper sen blir det väl att ta de lugnt, får se vad denna dagen har att bjuda på, ska försöka hinna med allt iallafall som jag har att göra.. men det blir nog kul..

Imorgon tar jag flyget ner till Stockholm för att kolla min balklänning, dessutom får jag träffa Linn ska bli trevligt :) Är alltid lika kul, sen blir det på kvällen att ta tåget till Linköping för 50 års fest på Fredagen, sen åker jag tillbaka till Gbg på Söndag, så vi får se:) Blir nog kul iallafall..

Nu ska jag dra mig, vi ses :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0