The voice..

Sitter just och lyssnar på the voice och lady gaga - just dance, kan man bli mer party sugen ? Aja vi får se vad denna fredagen har att ge mig, kanske händer något kul eller så blir det en lugn fredagskväll, vi får se =) Förhoppningsvis blir det iallafall trevligt..Ska iallafall packa lite grann men det ordnar sig..

Vad ska ni göra ikväll ? En fredag som denna?

I need help, jag måste hitta ett boende på två veckor? Where should that be? Jag har redan en ½ vecka typ hos Emma och Julia men resten då? Hmm detta blir knepigt eftersom jag endast har en ynka vecka kvar i denna lägenhet, sorgligt men sant..

Nu ska jag klä på mig och åka och handla, för tro mig det behövs..



Jag för längesen, måste varit typ 05-06 tror jag om inte längre tillbaka iallafall, det är hemma i Gällivare i Sandviken.. Det var tider det..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0