What I got to say ..

Ja jag har vaknat för sisådär 25 minuter sedan, ska alldeles strax käka frukost sedan blir det att ta bussen till Backa för att fixa klart med lägenhet osv och jag hoppas verkligen detta blir bra, det skulle verkligen vara hur skönt som helst ifall det blev av ..
Senare till kvällen blir det att kolla match mellan Tjejerna och Hisingen, jag hoppas på er ikväll och ta hem detta med det behöver vi ..Åååh gissa om jag vill träna, jag har redan spring i benen och jag får inte ens jogga, hur jobbigt är inte det då ?

Igår blev det en lugn kväll ändå, hemma kväll och massa film och sen drog jag över till Emelie en stund men sen blev jag trött och ville hem..

Så nu sitter jag här återigen och det är alltid lika trevligt, nu däremot tänker jag äta frukost så jag slipper stressa..
Vi ses..


Kommentarer
Postat av: Anonym

det fixar sig med lägenheten..nu är det bara kolla vem du kan bo med hela mars.det kan bli så att du får kajka runt..en vecka där och en vecka där..men sen ..är det klart..kram

2009-02-01 @ 17:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0