Complicated

there's no need to complicate our time is short..

http://www.youtube.com/watch?v=YBt-9LhE8ms - Tillägnat Erock.. Jag kommer ihåg hemma hos dig när vi kolla först skräckfilm och sen så hade vi på denna låten hela natten när vi somnade..
Jag, ibland har jag sådana där dagar då det känns sådär otroligt tungt och idag är en sådan där dag känns det som..

Sitter och lyssnar på massa musik som påminner om dig..

Iggy Pop - the passenger, det är din låt, alltså så sjukt jag blir så glad men ändå så ledsen när jag hör den.. The best time of my life var somrarna med dig vännen, jag kan inte förklara hur många dagar hur mycket du har förgyllt mitt liv, jag vill inte sitta här och tänka tillbaka utan jag vill ju att du ska vara här min vän, ska vara här med mig nu och vi skulle ha sjukt kul, åka buss med pyjamas var ju en av ideerna du hade:P alltså, jag det går inte att beskriva dig.. du är/var och förblir min stjärna..

Saknar dig gubben..

image294


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0