Dancing like never before

Ja, step up 2  the streets var grym..

Fast det var inte dit jag ville komma, utan jag kom och tänka på när jag såg den här filmen att dans har alltid gjort mig glad, alltså ah man hamnar som i en annan värld när man dansar, musiken, rörelserna.. Jag har alltid älskat dans sen jag var liten och ändå gav jag upp det för att jaga en boll ? Låter det vettigt.. inte i mina öron iallafall.. Jag älskar både handboll och dans..


Jag undrar hur mitt liv hade sett ut om jag hade fortsatt med dansen ångrar att jag la av, kanske börjar igen? Jag vill så gärna.. men återstår att se..

image428
image429


Hur som helst I love it och det är de som räknas.. Jag blev så himla sugen på dans nu ikväll, det är verkligen jag.. Jag, jag, jag .. Men då seriöst och inte som på fest..

Aja nu ska jag gå och sova, Emelie har inte kommit hem än, men hon kommer väl snart.. Ha en bra kväll för övrigt..
Kram på er :)

Kommentarer
Postat av: sissi

då är vi två om den funderingen :D

2008-04-29 @ 09:57:15
Postat av: emma

Ja! jag sa ju att den är grym! Funderar på att kolla på den idag också! :P Haha!

2008-04-29 @ 12:47:42
URL: http://maoma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0