Dont know..

You stand there, your doing everything you need to do on your big day, you arrange the whole day, but what are your friends doing then? Nothing, they doesn't even stand up for you.. Disappointed, thats the feeling..

Ikväll kommer väl lite folk hit och äter lite tårta, ska bli trevligt..

Jag tänkte fara ut och springa men jag hann duscha så det blir inte så idag, men imorgon det nog av iallafall så det ska bli skönt =) Kanske gymmet också om jag orkar på morgonen..
Blir även utgång imorgon och på lördag, det kommer nog bli kul tror jag, eller jag hoppas det iaf..

You are my whole life..You are the best part of my day honey..(T)

Jag känner att jag har lite huvudvärk så jag tar nog och vilar mig en stund nu..

image401

Jag saknar dig så oerhört min vän, ibland är allt bara upp och ner och jag vet inte vad jag ska ta mig till utan dig, jag vill inte gå igenom livet utan dig min vän, men nu tvingar du mig göra det :( Jag skulle verkligen göra vad som helst för att få dig tillbaka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0