En för alla, alla för en..

we are the winners we are all the best
att vi få va tillsammans det betyder mest
även om de mulnar och ridåen har gått ner
så har vi ändå vunnit om alla hänger med













Jag måste passa på att tacka er, ni gör min tillvaro extra speciell här nere och ni gör min vistelse här nere Göteborg till något helt underbart.. jag ser SÅ framemot fler dagar med er och nästa år med, vårt sista år tillsammans kommer det bli, det känns så himla tråkigt.. Får inte glömma nämna mickan heller, hitta ingen bild på henne på Emmas dator bara..

Thank you for all you've done for me (L) Vänner ..

Jag uppskattar er skarpt, ellerhur we are all the winners?`:)

Kommentarer
Postat av: Julia

wiie! puss min plommonfis (L)

2008-04-13 @ 01:53:42
URL: http://juliaasdagbok.blogg.se
Postat av: Nettan

Sötnos, tycker så mycket om dig

2008-04-17 @ 19:39:47
Postat av: Nettan

(L)

2008-04-17 @ 19:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0