Födelsedagens slut

Nu närmare sig min födelsedag sitt slut, det gick väldigt fort tycker jag..

Kvällen blev trevlig och jag fick hur mycket fint som helst, ni är så otroligt söta.. (L) Tack räcker inte till och tack för att ni kom också, det var riktigt trevligt.. kunde inte bli trevligare än såhär =)

image408

Nu är det bara helgen som inväntas, mitt hjärta kommer ju imorgon så återstår att se vad för fint han kommer med till mig, dessutom kommer det bli en skön helg att bara få träffa honom igen.. jag saknar ju honom..

Men nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon..

Nattinatti på er, vi syns imorgon kanske :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman!villka fina bilder..hoppas nu att ni får det trevligt i kväll..men du..ta det lugnt,det kommer en morgon dag också!!!o en sak till..-erock och hanna finns med er hela helgen,dom finns där..fast ni inte ser dem.även mormor o moster../varma kramizar(saknar dig gumman min)/mammsi

2008-04-25 @ 12:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0