Fredag kväll

Min kväll var bra tills jag kom ut på krogen, mitt bankomatkort försvann, busskort, id allting är gone.. :S
Hoppas ingen hann ta alla mina pengar bara..

Så nu sitter jag här, pengalös :S Jobbigt läge känns det som..

Ted, isac och Daffy gick just ner och skulle hämta lite pizza, det kommer däremot bli gott för jag är sjukt hungrig.. och ikväll blir det fest igen, tror ni jag kommer dö? Jag tror det, hur jag kommer klara av två kvällar, det känns lite tveksamt.. Att fylla 18 var inte så bra grej med allt drickande.. Men efter detta blir det lugnt ..
Blir bara träning =)

Hur som helst så ska jag gå och ta mig en smörgås för min mage kurrar som aldrig förr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0