Godnatten

Jag sitter just nu och fördriver lite tid, jag funderar på att kolla gossip avsnitt men då kommer jag vara hur död som helst på morgonen och det känns inte allt för roligt heller :/ Avsnitt 14 är ju här nu och det känns helt underbart jag har längtat så mycket..
eller ja den som visas i sverige och så har ju inte kommit men den amerikanska.. oh yes..

Och idag jag måste bara påpeka det, jag var sjukt hurtig.. Först blev det att vi tränade 1½ timme handboll och efter det satt jag och pratade med Jennifer en halvtimme och sedan gick jag ner i gymmet och gymmade stenhårt, har aldrig varit så trött och svettig efter ett gympass som jag var idag, det var hur skönt som helst, känns skönt att ha kommit igång med träningen igen ordentligt: ) Im back soon you will see..
Så det blev att jag och nettan kom från gymmet typ 12, halv 1 någonting och det var en bra stund från 8 på morgonen till 12-halv1:P

DEssutom så vill jag gratta Nettan, har glömt och göra det.. Hon har ju skrivit på för Heids elitserielag och jag kommer att heja på det så ofta jag kan :) Vad kul detta ska bli, sen återstår det ju att se vad som händer med mig till nästa säsong också ..

Nu ska jag natta tror jag..
Natti på er allesammans, vissa av er ser jag ju i skolan imorgon..

Dont forget (My birthday) Torsdag 24 April - Det är då allt händer;) Tårtdags..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0