Göteborg

Nu är jag i Göteborg igen, kom igår.. Skulle egentligen varit på träningen idag men jag valda att sova lite grann eftersom jag sov typ max 3 timmar igår och så skulle jag göra prov nu på morgonen och då ville jag inte sitta och sova under provet heller så.. Jag får ta mig ut och springa lite senare idag så jag inte missar för mycket..

Ska ju bli hela nyttigheten själv nu, det kommer bli tufft efter att ha varit onyttig hit och dit ett tag nu, men det blir nog bra är bara att vänja om sig nu till det gamla, skulle aldrig ha börjat igen:P Men så är det när man slinker dit ibland och tröst äter då och då menmen inget mer.. :)

ska börja komma igång ordentligt nu, bara min svullnad på foten skulle gå ner, trodde den skulle vara så gott som borta tills nu men inte.. fast jag tränade ju igår det kan ju också ha gjort så att den inte ville gå ner :S menmen det kommer väl.. Åker till Linköping på Torsdag också, blir Erocks begravning och jag har inte alls lust att tänka på det just . Blir bara ännu jobbigare än vad det redan är..

Nu ska jag gå till bussen..

Ha en bra Tisdag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0