Grrrrr...

Faan, nu har vi varit och hämtat våran tvätt, vi råkade ta fel på tiden så stoppade en tjej tvättmaskinen och slängde ut vår tvätt döblöt tvätt på ett bord för att vi hade råkat ta fel.. och så skulle vi torktumla våra grejjer för att få det torrt jo tror ni inte när vi tar ut det så är våra lakan helt fläckiga, rosa, svarta och allt möjligt grått så det är bara att slänga nu, och mitt påslakan är förstört, typ hälften av mina hummel sockar är missfärgade, bara att slänga i soptunnan och min vita favoritbehå är missfärgad till rosa och lila fläckig och jaa just nu är allt bara skit.. :S

Ja menar ofta en torktumlare ska kunna missfärga kläder? :S låter ju inte vettigt..

Hur som helst ska jag gå och sova nu.. godnatt på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0