Helg i Lkpg

Har just suttit och skrivit frågorna på min Historia hemtenta.. det går sådär jag har hunnit kladda ner lite på g frågorna och skrivit hur många sidor som helst på min första mvg fråga det är sjukt jobbigt.. jag får se till att ta tag i den på måndag ordentligt och skriva klart det, för det ser ut som om detta kommer ta lite tid trotsallt..

Ska snart in till stan för att laga min dator hos min kusin ellerj ag hoppas han kan laga den åt mig iaf..

Hur som helst har vi fint väder här och det känns super skönt eftersom jag behöver lite sol känns det som..Men nu ska jag ta mig härifrån och göra mig i ordning..

Hoppas ni har det bra, ses snart..
Ha en bra Lördag också =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0