I gbg igen

Har kommit hem nu från Lkpg.. Det har varit en underbar helg, har varit skönt.. har hunnit vara förbi och fira min kusin som fyllde 15, jag gav ett super sött halsband till henne som jag själv inte skulle skulle tackat nej till..
Men snart är ju även min födelsedag och jag ser framemot den, bara det blir som jag har planerat nu..

Ska träna asmycket nu, förra veckan blev ju riktigt bra.. tränade på för fullt, en dag blev vi ute till och med till halv 11 för att vi körde backträning, jag, emelie och nettan:)Så kan det gå när man är hurtig..

Hur som helst så blir det skol-sm i helgen och det ska väl blir kul .. bara man får spela lite grann.. Synd att inte mina vänner från norr är här nere när jag fyller år, jag saknar ju dom..=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0