im yours..

http://www.youtube.com/watch?v=fqtRhn4W8wQ

Den där låten får mig att bli så glad men ändå så ledsen.. Jag saknar och jag känner mig förtvivlad när jag hör den, jag vet inte vart jag ska ta vägen men vill bara försvinna just då, typ "fade away" .. Eller något sånt..

Min vän, hur kan man förstå att ens närmaste vän bara vill lämna livet? Att den inte kan se att det kan bli bättre, att man varit så blind att man inte sett hur djupt det suttit, är vi kanske blinda? Eller vill vi bara blunda för det vi tycker är jobbigt att ta tag i? Så fort vi får en motgång så är det normalt att vi bara vill rymma iväg eller skjuta upp det..
Så är vi, vi vill inte tag i sådant som är jobbigt..

Jag vill bara ha min vän tillbaka, det är allt jag begär..Jag vill bara kunna vakna upp imorgon och förstå att allt detta bara var en detaljerad mardröm som man just vaknat upp ur kallsvettig och hoppas på att man aldrig ska drömma något sådant hemskt något mer, men man får ju inse att det inte är en mardröm utan att det är mitt liv, det är så det ser ut.. Fast jag önskar att det vore så mycket annorlunda..

Jag önskar, önskar, önskar, önskar.. Jag tror inte längre på önskningar för dom slår aldrig in ändå.. =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0