Jobbbbbigt..

Jag har bara lust att ta min dator öppna fönstret och kasta ut den och aldrig se den igen men nu kan jag ju inte det för det skulle betyda att jag inte skulle ha haft någon dator kvar och då blir man ju lite smått ledsen om man inte har det.. För jag behöver ju den, bara den skulle ordna sig helt nu så skulle jag bli superglad :) Det skulle nog vara min perfekta dag isåfall..
Menmen jag har funderat över det och jag har nog kommit fram till att det lär nog ta ett tag innan min perfekta dag kommer.. Jag får överleva helt enkelt..

Snart ska jag åka till Linköping också, ska umgås med hjärtat och vara förbi och lämna min present till min kusin Ylva som fyller 15 år idag..

Jag hoppas ni inte har glömt att den stora dagen närmar sig =)

Nu ska jag lägga mig ner sova i en 20 minuter och sen ta mig ner till centralen och ta bussen, dock ska jag sitta i en buss i typ 4 timmar idag när det är detta helt UNDERBARA väder idag, jag hoppas helgen också förser mig med sådant här väder för tro mig jag behöver det.. Det är just nu 33+ grader i solen .. Men kanske typ 10+ i skuggan eller nåt kan jag tänka mig eller mindre, det blåser ju och det är inte alls lika skönt..

Ne nu tar mig härifrån hoppas ni får en bra Fredag och en bra helg, ska försöka återkomma när jag är där uppe..

image365

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0