Let it go..

Jag sitter hemma just nu, blev inte att springa cooper-testet idag, jag är alldeles för förkyld och jag vill kunna spela DM i helgen, så det är bara att hålla sig frisk för min del..

image295

Så nu snart ska jag åka till skolan, jag ska göra klart min och carros redovisning om vikingarna på Historian, så det hoppas jag går bra, jag är inte nervös alls, brukar vara det men det känns rätt okej nu har ju gjort det hur många ggr som helst så det är nog rätt lugnt =) Min klass är inte så farlig;P

Har match ikväll 19:20 i kärra sporthall mot ale, återstår att se hur helgen blir..

(Jag saknar min vän så det gör ont, man blir så där tom i hela kroppen när man tänker på det.. Det känns som om man är helt ensam, fast man inte är det men det känns så.. Man står upp fast man just har ramlat, det är jobbigt det finns inga ord som beskriver den där hjälplösa känslan man har vareviga dag.. )

Ibland när folk liksom nämner någonting som kan ha haft något att göra med honom då vrider sig hela magen på mig och jag vill bara springa iväg och aldrig komma tillbaka.. Jag vet inte vad jag ska göra utan dig vännen, varför lämnade du mig här???

Nu tar jag bussen, ha en bra Fredag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0