Linköping + läxförhör..

Jag har läxförhör muntligt med min lärare i Historia idag, om det Antika Grekland och Romariket.. De andra kommer ha skriftligt jag hoppas dt går bra, för jag pluggade ändå inte så mycket igår men ändå så jag kunde typ de största dragen om det =)

Ikväll blir det att ta bussne till Linköping, ska bli skönt att träffa hjärtat mitt men dock så jobbigt att gå på begravningen, det är ingenting man vill.. Men samtidigt är det som mitt sista farväl till dig min vän, jag förstår det inte när jag tänker på sommaren så får man sådär ont, det bara dunkar sådär ont i hjärtat för jag vet att sommar och allt annat aldrig kommer bli som förr..

Jag måste tacka dig för allt du har gett mig och hur roliga stunder jag har haft med dig, du gjort livet sådär extra bra ibland.. Saknar dig min vän så otroligt..

Nu ska jag ta mig mot bussen och mot idrott och hälsan, återstår att se vad det blir där :)
Ha en bra Torsdag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0