Lite bilder

Jag installerade just grejjen till datorn som gör att jag kan ta bilder från mobilen, så jag tänkte att jag lägger upp lite bilder som legat på den ett tag här :)


De svarta blev mina efter många om och men, fast de blåa är också hur söta som helst;) Kanske när jag får lite money..


Ser ni dom blåa/gröna skorna längst upp till höger där, dom är så sjukt snygga jag blev helt kär i dom, skulle vara glad om dom fanns i svart men den där färgen var också sjukt snygg dock så räcker inte mina pengar till :/



Lite av vad jag haft på mig de senaste dagarna, eller någon dag här i veckan då jag lyckats fota lite;)


Jag säger bara VÅR


och DM såklart..

Nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon till gympasset och sen till Historian..
Däremot har jag bestämt mig för att vara hurtig imorgon , blir springning efter skolan och lite styrka.. Sen blir det bara PLUGG :/

Och jag har även hunnit planera en hel del till helgen, hoppas bara allt ordnar sig..

Nattinatti mina vänner..

Kommentarer
Postat av: Stina

Hej sunshine :) har inte en krona på telefonen så jag kan inte svara på ditt sms :/ måste fylla på :P men jag saknar dig med, och jag hade velat vara med och fira din födelsedag men vi får väl fira det på nåt annat sätt när du kommer hem! När gör du det förresten? Love uu, ringer på torsdag så får vi prata mer! ha en jätte bra födelsedag i alla fall :)

2008-04-21 @ 18:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0