Matcher

Vi har vunnit alla idag och jag tycker det har gått faktiskt bra för mig så jag känner mig hyfsat nöjd, vi möter sävehof imorgon i semin så återstår att se hur det går..

Vi skulle egentligen ha åkt och fikat ikväll men nu blir itne det av för dom ska och kolla film med några och jag får se om jag orkar det, kanske blir en "hemmamys" kväll för mig istället det låter faktiskt mer lockande än att sitta och glo framför en film..

Jag och Emelie ska iaf ta våra "bilder" nu, har gjort oss i ordning.. de ska nämligen hänga uppe på väggen här hemma i hallen tror jag :) Så hoppas dom blir fina..

Nu ska ja bege mig, ha en bra Lördag kväll.. Kram på er ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0