Ojoj

Ja nu sitter jag här och planerar min födelsedag, det ser ut som att det blir mkt att inhandla men det blir det nog värt:) Det blir mycket överraskningar men det är ju bara kul =) Hur som helst så hoppas jag det ordnar sig med lokal annars blir det ute eller så kanske det bara blir en "liten" kväll med dom närmaste .. det ordnar nog sig hur det än blir..

Har ni där uppe lust att komma? jag skulle inte tacka nej till er besök ,det vore ju riktigt trevligt.. det skulle verkligen göra min födelsedag till den bästa i hela universum.. Och måste passa på att säga att jag har världens bästa föräldrar, dom hjälper då mig med allting =) Ger mig tips osv och det känns ju bra :)

Det är lite smått spännande just nu känns inte min vecka så himla jobbig faktiskt eftersom jag har något riktigt roligt att se framemot:)

ah nej nu ska jag ta och planera lite till och ta mig härifrån.. ha en trevlig söndagskväll och för er på aspero så ses vi imorgon:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0