On my way

Nu är jag på väg, sitter med jackan på väntar bara på att klockan skall bli 17:47 så jag ska gå ner till bussen..
Trevligttrevligt ska det bli .. Men jag vill inte till begravningen för det betyder att det blir mitt sista farväl och det vill jag ju inte att det ska vara, för då måste allt detta bli verklighet..
Usch nej det vill jag inte..

Jag tar iaf bilder där uppe så jag sätter in lite sen.. och visar hur vackert det var ..

Hoppas eran helg kommer bli bra, kommer sakna er här men iaf vi ses ju när jag är tillbaka, måste ju börja fundera över min födelsedag hur den ska se ut =)

Ha en bra Torsdags eftermiddag och hoppas ni har det lika soligt och värmande som vi har det här nere i Göteborg..

Nu kilar jag.. Ses =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0