Ooooh god

Jag blev nog världens lyckligaste person för drygt en timme sedan.. Iallafall för stunden, jag fick veta en helt underbar grej och det kommer bli världens bästa .. Ojoj =) Im happyhappy..
Haha jag säger inget mer, om du är nyfiken så fråga ;)

Idag blir det att försöka börja med mitt Samhällsarbete.. Jag ska vila en stund nu, sen ska jag ut och springa idag är det verkligen sommarväder tycker jag, man behöver inte ens jacka :) Hur skönt som helst och jag är supersugen på en mjukglass, men kanske någon annandag :)

Min Pappa kommer även imorgon, det ska bli trevligt .. Få umgås lite med honom, kanske blir lite ikea, ska iaf få en byrå tror jag i födelsedagspresent :) Finfint är det..

Nu ska jag gå och vila en lite stund.. Hoppas ni har en bra Måndag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0