Pictures of you

När jag kollar på alla bilder på dig så blir jag sådär stum och stel i hela kroppen, för då kommer sanningen fram om att jag ALDRIG mer kommer få dela mer minnen med dig, jag kommer ALDRIG mer få höra din röst "Hej Emma, det var ett tag sedan, får jag ingen kram" .. Alltså jag kommer aldrig ens kunna ringa dig, skriva till dig, se dig.. Du är försvunnen bara.. Jag har bara mina minnen kvar och jag vill ju ha så mycket mer än så..

I wonder what could have been?

Vännen, jag förstår det inte jag vill aldrig förstå det..Din begravning var så himla vacker jag ville bara stanna där för evigt, att inget av detta var tvungen att bli sanning men nu blev det de.. men jag vet att du tyckte om begravningen, det var så himla mycket folk där så mycket vänner som kom...



Nu sitter jag i Göteborg igen och det känns faktiskt lite små tragiskt jag trivs så himla bra i Linköping.. Det blev att träffa Teds systersson och han är helt underbar :) Sedan var det ju begravningen, sedan blev det fest hos Teds syster eftersom hon fyllde år och det var faktiskt riktigt trevligt och nu åkte jag hem och det känns inte allt för bra.. Det känns så himla tryggt där borta jämfört med här.. menmen, jag överlever nog här nere allt..

Snart min födelsedag också..

Jag tänkte bjuda på lite blandade bilder som jag nyss lagt in.. Kommer i nästa inlägg eftersom detta blev så himla långt..

Hoppas ni har haft en bra helg..

Kommentarer
Postat av: sandra

hej gumman. tänkte ringa och prata i fredags men kom på att du hade begravning då så jag antog att de inte var bästa tidpunkten. men vi får höras nån dag eller så. sköt om dig. kram

2008-04-06 @ 21:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0