Pluggning

Ja då kom ju min "pulpan" över och skulle plugga med mig, tror ni det blev av med något plugg ? Haha nej vi bara satt och snackade massor och tro mig det var trevligt, vi har alltid sådana smaskigheter att prata om..=)
Det har även varit super fint väder idag varmt och skönt, sluppit min jacka också , hade på min nya overall den är supersöt tycker iaf jag, och Anneli min samhällslärare tyckte ju inte annat än jag, jätte söt komentar jag fick av henne idag :)
löd något sånt här "Nej men gud vad söt du är, helt rosa" :P haha..

jo åter till mig och jullan, det kom fram en "katt/hund" till oss och Julia djurälskare som hon är blev gosig med den.. haha skulle inte förvåna mig om hon började plocka upp djur på gatan hon "tror" är hemlösa:P haha det är verkligen min julia isåfall..

Hur som helst ska jag gå och plugga nu om jag nu får lite plugg gjort.. ha en bra kväll iaf..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0