prov och sjuk

Usch, jag är jätte förkyld och det känns inte alls bra, så jag tänker inte vara med på idrotten idag men jag tänker gå dit så man får närvaro, jag vill ju kunnat springa cooper imorgon så det är bäst att jag inte mår såhär imorgon, jag som har tänkt slå mitt rekord men det kan jag nog bara drömma om med denna förkylningen.. bara jag är frisk till DM också så är det lugnt..

Har prov idag i idrottspsykologi några veckor sent eftersom jag sköt även upp det provet och jag får väl se hur det går, igår gick det bra när jag förhörde mig själv, men återstår och se om jag kommer ihåg allting bara.. Däremot så känns det skönt ändå att jag gjorde samhälls provet igår ändå, så jobbigt att skjuta upp saker..

Men du, du får ha en bra Torsdag, jag ska kila ner till skolan nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0