R.I.P.

Jag måste bara skänka en tanke till min systers pojkväns pappa som gick bort idag, tänker på er där hemma helst dig Janne, Det går inte att beskriva känslan hur man känner när någon så nära går bort, jag önskar så innerligt att jag bara kunde ta bort det där som gör så ont och att man bara kunde spola tillbaka tiden och få honom tillbaka..

Men som sagt, jag tror inte på önskningar längre för dom slår aldrig in..

Livet går vidare, men själen gör alltid ont.. =/

På utsidan kommer du bli glad igen, men på insidan lever han alltid vidare och ärret kommer alltid sitta kvar där.. Men man får minnas han som han var och alla fina minnen man fått..

image399

Jag tänder ett ljus för dig..
Vila i frid nu..Sovgott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0