Skolan igen..

Trots att jag slutade vid tjugo i 11 jag började 10:P så sitter jag kvar.. Vet ni varför detta "under" inträffar? Jo för att jag har massa arbeten jag var tvungen att skriva klart.. och nu är jag äntligen färdig, jag har skrivit klart ett 4 sidigt arbete på ledarskapsprofilen och skrivit klart min målsättning till idrottspsykologin :) Jag är faktiskt mycket nöjd med båda arbetena.. nästan mest nöjd med mina framsidor helst till målsättningen den var lite småttkul..

Jag skall alldeles snart åka hem och göra min källkritik som ska vara färdig imorgon till Historian så men det ska jag nog hinna med den går nog ganska snabbt att göra, sen ska jag hem och beställa biljetter till Linköping ska bli super mysigt att umgås med hjärtat igen dock så är det begravningen och det kommer bli sjukt jobbigt ..

Däremot behöver jag tips om vad jag skall göra på min 18års dag? Några roliga ideer?

Nu kilar jag återkommer sen..
Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0