Take a bow..

Födelsedag, kanske ska man göra som du och sluta fira det ? Det är inte värt det.. bara en helt vanlig dag, precis som alla andra daga.., just nu tycker jag bara inte om födelsedagar..

För det första så är du inte här, hur kunde du lämna mig bara här ? hur fan kunde du? Hur kunde du bara gå utan att säga någonting, lämna mig här helt förkrossad, Du var ju den som förstod mig, nu har jag ingen längre som förstår mig på det viset som alltid fick mig glad som du fick, vi hade ju planerat allt så mycket, den här dagen :(
Egentligen har jag ingen lust att ha någonting alls just nu, jag vill bara ha tillbaka dig..

What hurts the most, was being so close..

Hoppas ni har en bra Torsdag iaf, min kanske blir bättre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0