Tidig morgon

Jag råkade visst komma tidigt till skolan idag, en halvtimme :S menmen så går det när man inte kollar bussen och bara sätter sig på den varje dag.. haha, jag orkar aldrig kolla .. kanske får börjar göra det nu..

Skulle egentligen ha prov idag, men så blir det inte idag har inte alls hunnit plugga får ta det nästa veckan istället, har haft två prov igår och så har jag ett imorgon så jag kände att jag inte orkade alls att ha prov idag också, sen har jag missat två lektioner av samhällen och det är dom lektionerna han har gått igenom om provet på så nej det blir inge sånt för min del idag..

Hur som helst, så ska ja plugga lite idrottspsykologi idag, hoppas jag klarar mig på provet imorrn..

Ska kolla kvalet sen tror jag, nu kilar jag hoppas ni får en bra Onsdag och hoppas ni är friska och krya själv är jag förkyld som attan.. :S

(Haha glömde Mallejum hälsar, gå gärna in på hennes blogg;) mallejum.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Timeeyy

Haha jag kom också förtidigt!! Haha

2008-04-09 @ 23:06:23
URL: http://timeeyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0