Trött

Sitter i skolan just nu är och dötrött..ska gå till typ halv 4 idag och det känns sjukt jobbigt, vill bara ligga hemma och sova just..

Däremot ska jag senare efter skolan innan träning gå och kolla på *"mina" nya skor;) Om jag nu bestämmer mig för att köpa dom..Hur som helst så blir det nog bra..

Igår blev det att umgås med Emma hela kvällen, spelade lite tv-spel, fastnade framför youtube och sen kollade vi so you think you can dance:P Trevligt värre och så blev det en Johnny's..

Nu börjar Historian, vi får höras av senare..
Ha en bra Onsdag

Kommentarer
Postat av: emma

har har hittat på youtube nu! Söker du på Bounce street dance company så kommer det upp ;)

2008-04-02 @ 12:35:01
URL: http://maoma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0