Trött

Jag är sjukt trött idag känner jag, ska nog lägga mig och vila en stund.. Eftersom vi har ett underbart schema denna period så slutar jag varje Tisdag halv 10.. Fast jag som är så himla hurtig just nu går såklart till gymmet efteråt så jag slutar kring 11 men det är skönt ändå=)

Jag var riktigt hurtig både idag och igår.. Igår gymmade jag benen hårt och efter det for jag ut och sprang hemma på kvällen och körde med vikterna här hemma lite på mina armar.. Idag så tränade vi handboll i skolan på morgonen sen tog jag mig till gymmet och drog igenom min armar :) så nu är jag helt slut och känner att jag behöver lite vila..

Jag var in och köpte min vikter till benen som jag ska springa med också idag och en söt present till min kusin Ylva som fyller 15 på fredag=) På tal om födelsedag så är min nästa Torsdag helt underbart det kommer bli en fullspäckad helg och jag har redan börjat planera lite grann har inte kommit så långt eftersom det suger att planera sånt här i ensamhet så jag inväntar nog Emelie istället =)

Hoppas ni har en bra Tisdag för övrigt, nu drar jag mig mot soffan..

image352

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0