Vackert väder

och jag sitter inne med plugg.. kul va? "haha" jag skrattar inte, kanske tar ut böckerna och sitter i solen istället.. För emelie är ju totalt döv hon hör ALDRIG sin telefon, kanske dags att skaffa hörapparat eller nåt?:P

Hur som helst har vi träning ikväll, men de känns som om det där 80 min med resande känns bortslängda på resa för en löpträning när jag lika gärna kan springa här ute i slättadamm som dessutom är sjukt mycket bättre springspår.. så jag kanske gör så och lägger de där 80 minuterna på plugg istället..
Plugg, usch it sucks ..

Saknar Lkpg också.. :/

Nu tar jag mig härifrån, ha en bra Måndag..


 


Kommentarer
Postat av: MIKSON - the one and only

Jag heter också Hjerpe i efternamn! ;)

2008-04-08 @ 10:44:39
URL: http://mikson.blogg.se
Postat av: Anonym

Saknar dig gumman min/kramiz mammsi

2008-04-08 @ 12:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0