With you

Jag sitter just nu och lyssnar på lite musik, ska alldeles strax till skolan, det är fint väder idag igen och jag hoppas det håller i sig också=) Idag blir det tårtgöra, åka förbi med pengar till en vän, sen blir det att städa lägenheten lite grann och plugga såklart.. Det består min dag utav att göra.. Det är mycket , det är det.. Men det kommer vara värt det sen till helgen =) Bara jag blir klar med min hemtenta så är det lugnt

så hoppas ni också har lika fint väder som vi har isåfall passa på att vara ute i det vackra vår/sommar vädret och njut, för snar kanske regnet kommer igen, eller snön för er där uppe :S Fast jag tror inte det. för där uppe måste det smälta nu.. jag förväntar ju mig att komma hem till lite sommar iaf..

Pappa kommer även nästa vecka, vi ska kika sm finalerna, blir trevligt så får jag lite nya grejjer också till lägenheten..

Nu ska jag kila så jag inte bli sen...

image400

Haha snygg där..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan gumman!Jag vet att du har mkt att fixa idag..synd att jag inte kunde vara där nu,o hjälpa till.men jag tror du fixar det ändå..du är ju lika snabb som jag när det verkligen gäller..glöm inte bort att ta micro pauser medans du håller på med tårtor mm.varma kramar till dig...TÄNK!!!i morgon är du 18...jag fattar inte vart åren tagit vägen..pussis mammsi

2008-04-23 @ 10:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0