Amazing..

Ja det har varit en helt knasig liten helg, stockholm gick väl upp och ner men det har blivit bättre nu börjar det mer se ut som ett lag eftersom vi är så otroligt ihop satt just nu men det blir bättre och bättre och det ser riktigt lovande ut :) Göksten vann vi mot, spelade lika mot nacka/skuru och förlorade mot skånela fast den matchen tror jag ingen ville riktigt spela och sen idag vann vi över GT76.. nicenice..

Hann förbi stan dock ingenting inhandlat jag väntar till en kul resa istället =)



Det känns så skönt idag på något sätt, träning ja allting i princip.. Det börjar komma mer och mer och jag vågar mer nu, det känns som att min skada är på väg på rätt väg just nu, det går bara framåt och det är jag glad över är sällan jag har ont i knät och det bådar bara gott så nu när skolan börjar så blir det sjuk benträning, det kommer bli kul eller vad säger ni ?:)
Jag har börjat älska gymmet..

Ikväll blir det nog bara att ta det lugnt, hoppas ni får en bra kväll alla där ute..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0