Busstur..

Sitter just nu på bussen, vi lämnar alldeles strax Jönköping, nu är det inte särskilt långt kvar och det är skönt har kommit på att Swebus endast kommer vara mitt "nöd" alternativ, annars får det bli Bus4you, jag har så himla ont i nacke och rygg av dessa säten, min kropp anpassar sig helt enkelt inte och då fungerar det inte.. Orkar inte sitta så här många timmar och ha ont.. Däremot köpte jag mig en magnum-mandel, gott var det men onyttigt.. Jag tänkte att jag unnar mig något sista innan jag ska övergå till bra och nyttig mat så att träningen också fungerar som den ska.. Däremot nångång då och då skadar inte men nu har det gått lite överstyr och jag tänker ta tag i det =)

Dessutom är det ju otroligt gott med nyttig mat .. Tro det eller ej ;)


Är förresten på väg till Ted och det kommer bli en skön helg, hinner nog säga hejdå till syster min som tar sig ner till Lund imorgon, hon ska börja plugga där och sen så blir det träning för min del hur skönt som helst och så får jag självfallet umgås med hjärtat mitt.. Trevligt om inte annat..

Jag hoppas ni också kommer få en trevlig helg jag kommer försök uppdatera mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0