Curious..

Nu sitter jag här påklädd, brukar annars bli nattlinne typ hela dagen fram tills träningen börjar men nu ska jag ta mig till backaplan jag ska faktiskt gå och strosa runt och hitta mig lite skolprylar som jag kommer behöva, jag ska börja med kalender, hör här på mig jag är sjukt dålig på att komma ihåg vissa saker så en kalender vore perfekt så jag kan planera lite mer, dock så är det ju så här att jag redan engång provat på kalender men gör ett nytt försök och nu prova jag med att köpa mig en snygg en så det kanske hjälper :P Vem vet :)

Min kära syster flyttar ju också snart ner till Lund för att plugga, då kommer jag få åka dit ner också nångång det är ju hur trevligt som helst, dessutom kan hon komma och hälsa på mkt oftare :)

Nu ska jag kila härifrån, hoppas ni har det bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0