Fartfylld helg

Ja helgen har minst sagt varit lite fasrtfyllde, gick runt omkring på stan i fredags jag hittade en tröja på rea och ett par sjukt snygga solglasögon, jag lägger in bilder senare=)

Sen hade vi match mot trollhättan på kvällen efter det var det bara att bege sig hem göra sig i ordning älsklingen hade kommit hit och sen drog vi ut, dock ingen lyckad kväll alls men sånt händer också sen så tog vi oss en lugn lördag, jag och ted gick ut och käkade lite och så, det var mysigt=) Sen så tog vi oss och hyrde tre filmer såg en igår och jag ska resten ikväll ..

Idag har jag hunnit vara på sminkning, jag blev super nöjd dock hade jag velat fått hem lite mer smink men det kommer =) Är nöjd över det jag fick med hem iaf..

Nu har hjärtat åkt och jag saknar honom jätte mkt.. men iaf hoppas ni har det bra jag återkommer lite senare..



Kommentarer
Postat av: Anonym

puss på dig hjärtat mitt../kram mammsi

2008-08-18 @ 19:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0