Gå inte förbi

Jag satt här alldeles i min ensamhet och kollade igenom lite i min mejl och så fick jag syn på en mapp som hette "gammalt" som jag inte alls har tänkt på att besöka tidigare eller rättare så trodde jag den var tom men så hände det att jag klickade in mig där och "tadam" jag hittade lite gamla saker som jag hade sparat, jag som är en typisk sparare som sparar saker och allt möjligt tills jag inser att det inte fungerar längre.. Inte sådär överdrivet, men jag samlar på såna där saker som ja man förstår sig inte på varför man har dom egentligen..

Hur som helst ska jag nog ta och komma till saken idag iallafall, jag hittade mejl där från någon som jag höll mycket kär förr i tiden, jag måste erkänna visst han ploppar upp då och då i mitt huvud, de bra sakerna såklart, de bra vi hade innan allt bara rasade som en mur.. Ibland svallar mina känslor upp och ner, ibland funderar jag om allt kunde ha blivit annorlunda, men sen slår det mig att om jag aldrig hade fått vara med om detta så hade jag aldrig haft den lärdomen jag besitter idag och tro det eller ej så är jag faktiskt glad över att jag fått smaka på vänskapens baksida..

Nu blir det här inlägget ett sånt där känsloladdat inlägg, ett sådant inlägg som det var mycket längesen jag skrev..Jag hittade även ett annat mejl och det slog mig att jag har varit lyckligt lottade vissa stunder, jag har haft en av världens finaste killar framför mig, själsligt fina killar som har det där lilla extra kanske inte utseendet jag ville ha då men hjärta hade då vissa av dom och jag var så otroligt blind och kräsen såklart så jag såg det inte på det viset som jag ser på det nu, inte för att det är så att jag ångrar någonting för jag är ju SUPER kär nu och har hittat min "man".. Jag har en helt otrolig familj som stöttar mig i alla lägen, jag har en underbar pojkvän och framförallt så har jag helt otroliga vänner..

Men bara för att jag har allt jag egentligen kan begära om betyder det inte att livet inte har sina baksidor, jag ser framemot men ändå fruktar framtiden, vi får väl se vad som har att ge oss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0