Hallå i skogen..

Nu sitter eller rättare sagt ligger jag här hemma i min säng och tar det lugnt har just badat lite och gjort lite skrub och filat naglarna och sånt där, det var skönt.. kändes som att jag behövde det..

Imorgon är det ingen skola, skönt är det faktiskt, få sova igen lite och bara njuta av en lugn och skön morgon, kommer bli perfekt.. Te, lite fil och müsli och så bara ta de lugnt.. sen så blir det nog att gå och promenera ner på stan med Emma får se vad vi hittar på, kolla lite bara jag har ju min plånbok hemma hos min tränare för jag glömde den i bilen så jag har inge pengar att spendera och det är superbra :)

Nu ligger jag mest och väntar på att sex and the city ska dra igång, jag återkommer imorgon istället efter min mys frukost.. godnatt på er alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0