Hmmpfff....

Haha vilken rubrik, jag tror det har varit min sämsta hittils, men varför ska det vara så sjukt svårt att hitta en passande rubrik eller någon som låter lite vettig iallafall ? Eller så kan man tänka såhär, varför lägga sån tid på att hitta en rubrik när det ändå är innehållet som räknas =P

Jag kom att tänka på en sak, jag har offrat så sjukt mycket känner jag nu för en sport, låter inte det lite som det låter? Jag flyttade hemifrån när jag var 16? är man mogen för det då? Jag tror faktiskt jag var det på något sätt ändå, jag lyckas oftast ta hand om mig själv på ett rätt bra sätt och jag har definitivt lyckats ganska bra för att ha flyttat typ 160 mil från mina nära och kära, men bara för att jag trivs här nere så betyder det inte att jag inte saknar någon, min familj saknar jag mer än någonsin det vore så mkt lättare att ha dom här, att dom kunde vara här och stötta mig när jag än behövde det och att mina vänner också skulle vara här för det är dom man vänder sig till när man behöver en tröstande axel att gråta ut mot eller någon att bara prata om saker man aldrig annars får ur sig, man liksom stänger inne sig på något sätt..

Just nu trivs jag som det är, dock så blir det inte alls mkt att kunna vara hemma hos Ted så mkt längre, men detta är mitt sista år och vi har klarat av 2 år så ska vi då klarar av dessa sista 9 månaderna.. Men jag ser framemot denna säsong sjukt mkt helst nu när skolträningarna börjar och jag får börja med gymmet igen :) Ooohlalala..


Nu ska jag inte sitta här längre och tjattra om mitt liv..

Saknar er alla där hemma, hoppas ni har det bra och så, jag kommer ju på höstlovet vi får se till att ses då allihop, för jag kommer inte kunna stanna många dagar så=) planera in det i eran kalender .. Jag längtar =)



Kommentarer
Postat av: saaaaaandra

miss you, kul att du kommer =)

2008-08-29 @ 23:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0