Linköping

Nu sitter jag i Teds kök och tänkte att jag uppdaterar mig lite granna :) Sitter just nu med handduken i håret och ska just till att klä på mig, hjärtat mitt ska bjuda mig på indisk mat på någon ny restaurang eller nåt sånt så jag hoppas det blir gott men hur som helst så blir det trevligt tror jag =)

Har hunnit med att sova av mig ordentligt idag och sen har jag och Ted hunnit vara upp till gymmet också, det blev skön styrketräning för hela överdelen av kroppen och imorgon tar jag mig nog ett intervall pass för på Måndag då jäklar är det först gym träningen på skolan och jag ska vara där och köra mina ben sönder och samma =P Jag är verkligen super taggad till skolgymmet kommer bli kul för då får jag köra det jag behöver och behöver endast fokusera på mig själv och min utveckling super kul =)

Såg att det även gott bra för laget uppe i Norge, super kul :) Hoppas det går lika bra mot Gjerpen, önskar jag var där nu men det kommer fler gånger bara att kämpa på med mitt knä just nu =)

Hoppas ni övriga har det bra iaf nu ska jag klä på mig så jag hinner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0