Once upon..

Minnen, vad ska man säga? Håll dom hårt, minnen får du aldrig tillbaka, håll varenda en så hårt du bara kan, för när du står där och tänker tillbaka så kommer det enda du har kvar att vara dina minnen..Jag har så himla många, många minnen som jag bara vill återuppväcka till liv, mycket som jag saknar, saknar så otroligt mycket, många stunder som jag gärna hade spolat tillbaka tiden till..

Men någongång så ska jag få svaret och alla skuggor bara försvinner, Någongång...



I mina drömmar är jag trygg och varm, ibland är verkligheten frustrerande, man vill som bara drömma sig kvar där och njuta, njuta av att vara precis där man vill, bara vara och slippa tänka..

Kommentarer
Postat av: timmie

lillfia snart sa ses vi igen ;)

da ska vi busa du =)

2008-08-07 @ 03:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0