Red roses..

I think to myself sometimes, what a wonderful world we live in..

Idag har det varit en sådan där lugn dag, jag har inte gjort någonting förutom att ha cyklat med Emelie till Willys och spenderat pengar på mat än engång, sedan har jag tränat, vilken fantastisk dag va?

Idag har jag verkligen suttit och filosoferat kring livet eller rättare sagt varför jag ibland tycker och tänker och beter mig på ett visst sätt och varför personer i min omgivning beter sig som dom gör (Inte alltid dåligt) och varför människor omkring mig agerar som dom gör, det låter konstigt men jag fick inte några helt tydliga svar faktiskt men jag fick några funderare kring ämnena..
okej jag kan komma till det enkla svaret (Vi alla är helt enkelt olika)..
Fast någonstans där tror jag det finns en förklaring till det mesta, fast det helt enkelt inte är till för att vi ska få svar på vissa saker, trots det så är jag en sådan person som känner att jag åtminstone behöver förklaringar till saker och ting, låter lite dumt men jag hatar att gå frågandes ...

Ikväll blir det iallafall återigen Sex in the city, har börjat följa den=) Hoppas ni har en bra kväll iallafall ..

Jag saknar ER ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0