Respect..

What you want, baby i've got it ;)

Todays ;), ja idag har jag umgåtts lite med Emma och Mikaela efter det har det blivit av träning och så jag har provat mitt nya nagellack också det var "fabolous" :) Tomorrows "to do" blir skola åter igen sista året kommer det gå av stapeln så som jag vill ? Det återstår att se, flera månader till av sega dagar, tidigare morgonar, jobbiga läxor och allt vad skola innbär, jag vet inte men jag är faktiskt lite nyfiken på att se om det blir ett bättre år än förra och hösten jag hoppas den kommer bli MYSIG :)

Däremot måste passa på att nämna, jag Emma Linnea Viktoria Hjerpe har ont i ryggen, när har jag någonsin haft ont i ryggen kanske tillfälligt under dagen men aldrig en hela vecka eller kanske 1 ½ vecka, jag vet inte men jag har ont i ena min muskel, nu gör varje rörelse ont, har jag på nått sätt lyckats dra min kropp i någon konstig position jag vet inte, men jag hoppas det går över snart :)

Nu ska jag få min skönhets sömn, vi ses :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0